Patiëntenportaal EPD software

Telefoonservice: Uw visitekaartje

Het is belangrijk om uw patiënt snel te helpen en op een vriendelijke en kordate manier te woord te staan. Het komt helaas voor dat een patiënt belt en een voicemail krijgt, in een wachtrij komt te staan of nog erger: helemaal niet te woord wordt gestaan.

Door het uitbesteden van uw telefoonverkeer is uw praktijk beter bereikbaar en het geeft u de nodige flexibiliteit. Met de telefoonservice van Call Care heeft uw patiënt altijd direct contact. Wanneer u klant bent van James Software kunt u kiezen voor meer informatie over deze aanvullende service.

Hoe werkt het?

Gemakkelijke EPD software

Uitbesteden 

Voor een praktijk is het een uitdaging de juiste balans te vinden tussen goede telefonische bereikbaarheid en de kosten die hiervoor gemaakt moeten worden. Gedeeltelijke of volledige uitbesteding kan een belangrijk bijdrage leveren in het optimaliseren van de bereikbaarheid en klantvriendelijkheid van uw praktijk.

Op maat inrichten patiëntendossier

Afsprakenbureau Call Care

James beschikt over de module ‘Afsprakenbureau’ waarmee het mogelijk wordt gemaakt uw telefoonverkeer inclusief agendabeheer uit te besteden aan Call Care. Handig wanneer u tijdelijk over onvoldoende capaciteit beschikt. Ook kunt u de telefoon automatisch laten doorschakelen op de momenten dat uw praktijkassistente in gesprek of even afwezig is. Zo wordt uw klant altijd snel te woord gestaan.
epd software vragenlijst

Afhandeling

Alle gesprekken worden afgehandeld volgens de door u aangeleverde instructies. Tijdelijke instructies zoals beschikbaarheid van behandelaren, ziekte of verlof kunt u naar Call Care e-mailen en worden direct verwerkt. De afspraken met patiënten die gepland worden ziet u gelijk terug in de agenda van James. De overige gesprekken worden terug gekoppeld per e-mail, SMS of de gesprekken worden direct doorverbonden, afhankelijk van uw voorkeur.
Patiëntenportaal EPD software Psychologie

Ervaren telefonisten 

De ervaren telefonisten van Call Care zijn volledig bekend met de James agenda en het voeren van telefoongesprekken voor allerlei praktijken: Podotherapie, Fysiotherapie, Psychologie, Diëtetiek, etc.

95% van de aangeboden telefoongesprekken worden binnen 10 seconden opgenomen. Er worden geen patiënten in de wacht gezet voor een tweede telefoongesprek, maar ieder gesprek wordt vriendelijk en deskundig afgehandeld.

EPD software logo James

Kunnen wij u verder helpen?

Heeft u na het lezen van bovenstaande informatie nog vragen over deze service van James?
Neem dan gerust contact met ons op!