Telefoonservice: Uw visitekaartje

Het is belangrijk om uw patiënt snel te helpen en op een vriendelijke en kordate manier te woord te staan. Het komt helaas voor dat een patiënt belt en een voicemail krijgt, in een wachtrij komt te staan of nog erger: helemaal niet te woord wordt gestaan.

Door het uitbesteden van uw telefoonverkeer is uw praktijk beter bereikbaar en het geeft u de nodige flexibiliteit. Met de telefoonservice van James heeft uw patiënt altijd direct contact. Wanneer u klant bent van James Software kunt u kiezen voor meer informatie over deze aanvullende service.


Uitbesteden 

Voor een praktijk is het een uitdaging de juiste balans te vinden tussen goede telefonische bereikbaarheid en de kosten die hiervoor gemaakt moeten worden. Gedeeltelijke of volledige uitbesteding kan een belangrijk bijdrage leveren in het optimaliseren van de bereikbaarheid en klantvriendelijkheid van uw praktijk.

Hoe werkt het?

James beschikt over de module ‘Afsprakenbureau’ waarmee het mogelijk wordt gemaakt uw telefoonverkeer inclusief agendabeheer uit te besteden. Handig wanneer u tijdelijk over onvoldoende capaciteit beschikt. Ook kunt u de telefoon automatisch laten doorschakelen op de momenten dat uw praktijkassistente in gesprek of even afwezig is. Zo wordt uw klant altijd snel te woord gestaan.

Alle gesprekken worden afgehandeld volgens de door u aangeleverde instructies. Tijdelijke instructies zoals beschikbaarheid van behandelaren, ziekte of verlof kunt u naar ons e-mailen en worden direct verwerkt. De afspraken met patiënten die wij voor u plannen ziet u gelijk terug in de agenda van James. De overige gesprekken koppelen wij terug per e-mail, SMS of we verbinden de gesprekken door, afhankelijk van uw voorkeur.

Snel, vriendelijk & ervaren

Onze ervaren telefonistes zijn volledig bekend met de James agenda en het voeren van telefoongesprekken voor allerlei praktijken: Podotherapie, Fysiotherapie, Psychologie, Diëtetiek, Mondzorg etc.

95% van de aangeboden telefoongesprekken beantwoorden wij binnen 10 seconden. Wij zetten geen patiënten in de wacht voor een tweede telefoongesprek, maar handelen ieder gesprek vriendelijk en deskundig af.

Interesse?

arrow_drop_up arrow_drop_down