Nieuwe functionaliteit in James!
Eigen To-do’s aanmaken
Het menu ‘To-do’ onder het tabblad ‘Home’ is vernieuwd. Naast het afhandelen van automatisch gegenereerde to-do’s is het nu ook mogelijk zelf To-do’s aan te maken met de knop ‘Voeg toe’.
Het To-do menu is nu ook beschikbaar via het oranje account icoon, rechtsboven in James.
In het To-Do overzicht staan de To-do’s tot 1 maand in de toekomst. Dit filter is eventueel aan te passen. In de nieuwe tabellen is een actief filter te herkennen aan het oranje filtericoon. In onderstaand voorbeeld staat er een actief filter op ‘Datum’ maar niet op ‘Vervaldatum’.
- To-do’s kunnen worden gekoppeld aan een categorie. Deze zijn toe te voegen via Praktijk>Voorkeuren, onderaan de pagina.
- To-do’s kunnen optioneel worden gekoppeld aan een vervaldatum. In het to-do overzicht is het mogelijk om hierop te filteren.
- To-do’s kunnen aan een patiënt en medewerker(s) worden gekoppeld.
- In het oranje icoontje komt een nummer te staan met het aantal To-do’s voor die dag. Dit wordt bijgehouden per behandelaar.
- Bij het openen van een patiënt verandert bovenstaande nummer. In dat geval worden alle To-do’s van de patiënt getoond, ongeacht de behandelaar.
- Bij het toevoegen van een To-do vanuit de patiëntenkaart wordt de patiënt automatisch toegevoegd aan de To-do.