Wij introduceren voor de praktijkhouder in James een waardevolle uitbreiding van onze applicatie: de nieuwe statistiekenfunctie. Naast de beschikbare rapportages, kan je via het menu Home > Statistieken gedetailleerde statistieken raadplegen!
Deze functie bied je diepgaand inzicht in verschillende onderdelen van de praktijkvoering.
Met de statistieken kun je onder andere:
Naast deze statistieken zullen we uitbreiden naar meer beroepsinhoudelijk statistieken, zoals: de gemiddelde behandeltijd per diagnose, het gemiddeld aantal behandelingen per diagnose en het behandelsucces.
Meer informatie over de statistieken in jouw EPD? Ga dan naar dit artikel -> statistieken in James!
MDO Groepsafspraken
In de agenda kan met de rechtermuisknop worden geklikt op een gewenst tijdslot en vervolgens op de optie ‘Nieuwe groepsafspraak’. Het is mogelijk om een groepsafspraak in te plannen bij meerdere behandelaren tegelijk.
Aan een groepsafspraak kunnen ook patiënten worden gekoppeld, dit is niet verplicht. Het is bijvoorbeeld mogelijk om een groepsafspraak in te plannen voor over twee weken en op een later moment de patiënten toe te voegen.
Op de groepsafspraak kan vervolgens, op een willekeurig moment, een tarieflijst, prestatie en aantal minuten worden ingevuld. Op basis daarvan wordt per patiënt automatisch een consult aangemaakt.
Je bepaald zelf welke afspraken en op welke dagen/ tijden de patiënt een afspraak kan inplannen.
Bekijk maar eens onze informatie over het -> afsprakenportaal!
Je kan je eigen achtergrond en logo invoegen zodat deze past bij je huisstijl.
Bekijk maar eens onze informatie over het -> patiëntenportaal!
Afstrepen maar! Het menu ‘To-do’ onder het tabblad ‘Home’ is vernieuwd. Naast het afhandelen van automatisch gegenereerde to-do’s is het nu ook mogelijk zelf To-do’s aan te maken met de knop ‘Voeg toe’.
- To-do’s kunnen worden gekoppeld aan een categorie. Deze zijn toe te voegen via Praktijk>Voorkeuren, onderaan de pagina.
- To-do’s kunnen optioneel worden gekoppeld aan een vervaldatum. In het to-do overzicht is het mogelijk om hierop te filteren.
- To-do’s kunnen aan een patiënt en medewerker(s) worden gekoppeld.
- In het oranje icoontje komt een nummer te staan met het aantal To-do’s voor die dag. Dit wordt bijgehouden per behandelaar.
info over to-do lijstjes vindt je hier! -> To - do
Meer weten over de mogelijkheden van James? Vraag een demo aan!