Highlights binnen het EPD van James Software

Van statistieken tot aan portalen, unieke eigenschappen van ons EPD die jouw werk nog fijner maken!

Behandeldossier aanpassen

Pas je behandeldossier aan zodat deze past binnen de workflow en de behandelmethodiek die past bij jouw praktijk! Met drag and drop kan je velden, groter en kleiner maken, tekst aanpassen, toevoegen en verwijderen. Je kan afbeeldingen toevoegen en de tekst opmaak bepalen. Maak zo je eigen dossier op maat en werk hierdoor efficiënt en overzichtelijk.

Statistieken in James

Een waardevolle functionaliteit in onze applicatie: de statistiekenfunctie. Naast de beschikbare rapportages, kan je gedetailleerde statistieken raadplegen!

Met de statistieken kun je onder andere:

  • De omzetontwikkeling volgen: volg de groei en trends in jouw omzet over verschillende perioden, debiteuren (verzekeraars, instellingen, patiënten), locaties, medewerkers en professies.
  • De urenbesteding analyseren: analyseer hoe de tijd binnen de praktijk wordt besteed. Dit kan je helpen bij het optimaliseren van de productiviteit en het efficiënter inzetten van de beschikbare tijd.
  • Het aantal nieuwe patiënten per maand volgen


Naast deze statistieken zullen we uitbreiden naar meer beroepsinhoudelijk statistieken, zoals: de gemiddelde behandeltijd per diagnose, het gemiddeld aantal behandelingen per diagnose en het  behandelsucces.

MDO Groepsafspraken

Het is voor alle beroepsgroepen mogelijk groepsafspraken te maken. Handig voor intercollegiaal overleg! In de agenda kan met de rechtermuisknop worden geklikt op een gewenst tijdslot en vervolgens op de optie ‘Nieuwe groepsafspraak’. Het is mogelijk om een groepsafspraak in te plannen bij meerdere behandelaren tegelijk.

Aan een groepsafspraak kunnen ook patiënten worden gekoppeld, dit is niet verplicht. Het is bijvoorbeeld mogelijk om een groepsafspraak in te plannen voor over twee weken en op een later moment de patiënten toe te voegen.

Op de groepsafspraak kan vervolgens, op een willekeurig moment, een tarieflijst, prestatie en aantal minuten worden ingevuld. Op basis daarvan wordt per patiënt automatisch een consult aangemaakt.

Afsprakenportaal

Via afspraakportaal kan jouw patiënt online een afspraak maken in je agenda. Dit portaal is mobielvriendelijk, laagdrempelig en eenvoudig in gebruik. Jouw patiënt heeft geen inloggegevens nodig, de afspraak wordt gemaakt aan de hand van het e-mailadres.

Je bepaald zelf welke afspraken en op welke dagen/ tijden de patiënt een afspraak kan inplannen.

Patiëntenportaal

De patiënt kan via jouw website doorklikken naar het patiëntportaal. De link naar het portaal ontvang je van ons, en dien je zelf onder een knop op jouw website te zetten. In het inlogscherm van het portaal kan jouw patiënt inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord, of zich registreren.

Je kan je eigen achtergrond en logo invoegen zodat deze past bij je huisstijl.

To-do lijst in James!

Afstrepen maar! Het menu ‘To-do’ onder het tabblad ‘Home’ is vernieuwd. Naast het afhandelen van automatisch gegenereerde to-do’s is het nu ook mogelijk zelf To-do’s aan te maken met de knop ‘Voeg toe’.

 

- To-do’s kunnen worden gekoppeld aan een categorie.
- To-do’s kunnen optioneel worden gekoppeld aan een vervaldatum.
- To-do’s kunnen aan een patiënt en medewerker(s) worden gekoppeld.
- To-do's kunnen intercollegiaal worden aangemaakt. (Paramedisch Centrum)
- In het oranje icoontje komt een nummer te staan met het aantal To-do’s voor die dag. Dit wordt bijgehouden per behandelaar.

Meer weten over de mogelijkheden van James? Vraag een demo aan!