8060: Er is geen contract met de aangeduide declarant voor de opgegeven prestatie
De declarant is de behandelaar op wiens naam het contract staat. Het kan zijn dat het contract op een latere datum in gaat dan de consultdatum, of dat er een andere 'declarant' aan het contract gehangen moet worden.
Kijk in James bij Praktijk > Contracten om te zien welke behandelaar bij het contract staat. Zijn er veel contracten, typ dan eerst de naam van de verzekeraar (of een deel ervan) in het zoekfilter en klik op 'Zoek'. Controleer vervolgens de start- en einddatum van de gevonden contracten om het goede contract te vinden. Rechts in het overzicht ziet u bij welke tarieflijst het contract hoort. Als inderdaad de verkeerde behandelaar aan het contract hangt, geef dan het contractnummer en de juiste declarant door aan support.
Hangt de juiste behandelaar er aan, controleer dan onder praktijk > Medewerkers > Beroepsgegevens of de juiste AGB code is gekoppeld. Na correctie kunt u de afgewezen declaratie 'opnieuw klaarzetten' en daarna versturen naar Vecozo.